Trötter

Ja, idag är jag verkligen trött!
Neo är förkyld, men han är på dagis, han är täppt i näsan men ändå hyfsat pigg, ska hämta han om 5 minuter.
Får se hur han mår då, om det blir dagis imorgon eller inte, beror ju på förkyldningen och hur han mår!

Jag sover dåligt om nätterna, en hel del sammand. som jag skrivit innan, dock så gör dom ju inte ont men kan ju kännas ganska obehagliga ibland! Sen får jag foglossning när jag legat på samma sätt länge, så måste vända mig flera gånger om natten, och kissa x-antal gånger ;P haha, sånt som hör till sista En & halv månaden.

Skönt för Neo också att ha ett eget rum att sova i så inte jag stör han när jag vrider och vänder mig haha :)

Nu är det dax att börja packa, såna saker som vi inte änvänder så värst mycket, lite kläder m.m..
För snart äre flytttttt! :D yeah!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0