Närmar sig

Det börjar närma sig både flytt och bebis dags.
Vaknar på nätterna av sammandragningar som känns sådär, antar att det är förvärkar.

Hade lite högt blodtryck när jag var hos Bm i tisdags och 1+ i urinen, hon bad mig vila ut rejält och komma tillbaka i torsdags(igår) och då hade trycket sjunkit en del och inget plus i urinen. Men jag ska ändå hålla mig väldigt lugn och vila så mycket som möjligt! Så i tisdags tog min mamma Neo och han fick sova där, så jag och en fin pojkvän hyrde film och myste hemma, gick och kollade lite fotboll på kvällen, gick en runda, pratade massa, och bara myste, det behövde vi verkligen<3 Älskar dej Simon!! Och lite senare på kvällen satte jag mig i en bekväm stol och Simon började packa ner alla mina kläder som jag inte kan ha nu ändå som är för smått, så jag satt bara "ja, nej" osv.. haha, älskar att han är så hjälpsam! Sen hade han storstädat tills jag kom hem i tisdags också :')<3

Neo börjar prata mer och mer, riktigt duktig är han vår kille! <3<3<3<3<3
Nu ska jag vila lite mer.
Pusshaaj :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0