BM besöket

Nu har ja precis kommit hem från barnmorskan.

Det såg fint ut alltihopa, lilltjejens hjärta slog fint och bm kände även att huvudet ligger neråt, skönt :)
Mitt blodtryck var lägre idag än var det varit dom andra gångerna, men det har legat jätte bra dom andra gångerna med men nu är jag lite extra glad över att det var ännu lägre :D hehe. skönt det ju! Skrållan växer även som hon ska, kurvan ser jätte fin ut :)

Nu får man bara ha med sig 1 person in i förlossningsrummet när man ska föda, dock får man ha med sig någon utanför om man känner för det, om det är någon som man vill ska träffa barnet när det har kommit tex, så det blir Simon och Jag som bestämt, sen vet jag att min mamma väldigt gärna kommer vilja träffa vår dotter med en gång, så hon får välja själv om hon vill vänta utanför eller inte, det är helt upp till henne :) 

Vet iallafall att jag har ett bra stöd från min kära pojkvän, vilket betyder enormt mycket för mig!
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0