Svar till Anonym:

För det första så är jag blond, inte orangehårig xD
Var dock lite rödhårig när jag var runt 1år men det växte snabbt bort och blev så blont det bara kunde bli, med tanke på att min pappa var jätte blond när han var liten och mamma brun-hårig :)
Och Neo har aldrig varit orangehårig men hade lite lite tendens till det i sitt ljusa hår då han också var runt håret men det växte ut till mörkblont som det är nu :)

Nädu, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra när skrållan börjar på dagis, plugga eller jobba? Vi får helt enkelt se :)

Ja, visst planerar vi att resa. Men vi vet inte vart, vi är iallafall överäns om att vi ska gifta oss utomlands, men när? det blir när pengarna rullar in lite mer :D men vi sparar!

Hoppas du är nöjd med svaren! Kram / Mamma Erica!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0