SKIT!

Hade skrivit ett jätte långt inlägg men det försvann, så jag orkar inte skriva igen!

Mer än..

- Det har snöat som satan, det tycker jag är jätte tråkigt!
- Betalat en del räkningar idag: Skönt!
- Simon storstädade igår så att jag skulle slippa det, tack älskling<3
- Neo är hemma från dagis, han är lite förkyld o trött, så vi är hemma o myser!
- Har varit på ungdomslotsen imorse och fyllt i papper om mina pengar, göttans.
- Väntar på besked om praktik på ett cafe, spännande, hoppas jag får det, besked i förmiddag om det.

Nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt.
Kan ju skriva att funderingar på Joline eller Lilja finns, älskar dom två namnen!

Nä, nu ska jag snart ringa om praktiken, och busa med min Neo <3
Babyn i magen sparkade till för en stund sedan, mysigt bebis <3

Puss&Kram!
HÖR AV ER OM NI VILL SES I HELGEN NÅGON?


FLUMM BILD, haha men vi har kul <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0