PRAKTIK :D

Jag har fått praktik på ett Café - Awesome :D (hoppas vi på åtminstonne)!

Så Neo kommer få vara mer på dagis nu, Simon kommer att få hämta och lämna han vissa dagar och vissa dagar får jag hämta och lämna, det har med tiderna på praktiken att göra. Så ringde Simon direkt och berättade tiderna, Simon tycker det är kul att få hämta Neo och lämna honom på dagis, för det har ju inte gått innan eftersom jag alltid hämtat och lämnat då jag varit hemma mest! Så detta kommer vara kul för både Simon & Neo, det tycker jag är bra, att vi delar upp det lite, för dom gångerna Simon varit ledig och vi lämnat Neo tillsammans så har Neo varit jätte jätte glad att pappa följt med! :D

jag älskar min familj över allt & alla.
<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0