Nu fungerar komentarsfälten!

Nu fungerar komentarsfälten förhoppningsvis, ska fixa till med bloggen och bilderna lite senare när jag har tid i Photoshop.

Just nu ligger lillkillen och sover, jag har städat som bara den, men väntar med att dammsuga och skura golven tills han vaknat eftersom jag inte vill väcka han genom att starta dammsugaren och skurar inte golven förens efter jag dammsugat såklart.

Imorgon ska jag jobba, inom barnomosorg - skönt med lite extra money till nästa månad, det säger man inte nej till precis :)
På fredag ska jag på möte på morgonen och sedan drar nog jag och Neo in till stan :D

MEN, nu kan ni iallafall komentera utan problem hoppas jag!
Annars får ni säga ifrån igen såklart!

Många kramar / E.

Kommentarer
Erika

Hejsan ville ge ett namn förslag eller vad man ska säga :p hade inte min din whilmer varit en pojke så hade han fått heta Elna eller whilda ( eller vilda) :)

2011-03-09 17:03:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0