21 Mars

Idag är det ju den 21:e Mars, vilket betyder att det är precis 3 månader kvar tills Joline är beräknad!
Och våran Neo blir 2år & 1månad idag!

Har lämnat Neo på dagis nu, han tyckte det var kul att gå dit och hade inte ens tid att vinka på mamma idag :) haha söta unge! Han har ju fått ett eget rum nu, som han har sovit i hela natten och jag var inne endast En gång och tittade till honom och då sov han så sött :) Skönt för honom med ett eget rum och stor säng, för när bebisen kommer så störs han ju inte lika mycket när jag ska upp och amma på nätterna och sådär.

Jag kommer snart att låsa bloggen, så dom som vill ha mitt lösen får fråga mig på FB för det är dom enda som får det, vill inte att massa andra ska läsa längre! jag vill skriva av mig lite ibland, så då får ni skicka där!

Jag och Simon har ett litet projekt pågång, vi ska slipa och måla hela spjälsängen och den ska bli vit :)
Får se när vi börjar med det! Kommer säkert bli jätte fint! :)

kram på er!

Mamma & Pappa älskar er våra fina barn <3

Kommentarer
Malin

Hej jag läser din blogg varje dag och har inte dig på fb får man inte lösen då eller ?? :( Mvh Malin

2011-03-21 09:02:10
URL: http://Leonochvi.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0