Körskolan

Idag har jag varit på körskolan i 3½ timme, det var nämligen riskettan och det var ganska intressant, nu är den iallafall avklarad den med! Har halkan nästa vecka, då utesluter dom en hel del saker eftersom jag är gravid, jag var ju väldigt fundersam på om jag verkligen skulle göra denna nu pga jag inte skulle göra något i världen för att skada mina vackra barn, men dom sa att dom utesluter massa med saker och skulle aldrig riskera någonting för gravida och barnen så det känns jätte skönt!!

Min vackra Neo ligger just nu och sover, han är ju förkyld den stackaren :(<3
Mamma älskar dig min fina Neo<3

Babyn i magen sparkade en massa igårkväll och jag har ju känt den utanför magen innan, men igår var första gången som jag kände RIKTIGT hårt utanpå eller vad man ska säga :D Mamma älskar dig bebis!<3

Nu ska jag gå och läsa den tråkiga teorin..... blä!
Puss&Kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0