Simon 18år ♥

Idag fyller min kära pojkvän 18år, jag skriver senare vad han ska få av oss, inte för att han brukar läsa min blogg men man vet aldrig vad folk kan säga till honom? Så skriver senare!

Grattis älskling ♥

Neo
Han pratar mer och mer nu, vi övar honom att gå på pottan både hemma och dom gör det även på dagis.
Han säger meningar såsom "Mej och pappa ute cykla backen" han är jätte duktig på att prata :) hihi.
Sen pratar ju alla olika mycket/lite, och det är ju inget man tävlar med, alla barn lär sig olika fort helt enkelt!
Han kan väldigt många färger nu med, såsom blå, grön, rosa, gul m.m.. och han kan räkna lite också! :D
Och fortfarande så är allt som har motorer det roligaste han vet, och han älskar att kela med sin syster.
Det har inte varit någon större svartsjuka hittills, han är väldigt försiktig och snäll vid Joline. <3

Joline
Hon blir 2 månader om en vecka, vår flicka.
Hon kan nu lée en massa, jollra lite när man pratar med henne.
Hon fäster blicken väldigt bra, och var väldigt tidig med det enligt BVC.
Jag ammar henne fortfarande, hon har börjat ta nappen.
Hon är duktig med nacken också :)

Här har ni lite uppdatering om mina fina kids.

Lite om mig kanske, ni är ganska nyfikna ;D
Jag har gått ner nästan alla gravid-kilona, vill gå ner lite till men behålla nåt enstaka faktiskt!
Känner mig jätte nöjd, magen har gått ner fint, fast att folk sa att jag skulle få kämpa med den? :S
Gick även på efterkontroll efter 5v, haha.. mådde så bra osv så bokade tid då! Skönt att ha det överstökat!
Annars är jag ju mamma-ledig, tar hand om barnen, vi myser och leker m.m, umgås med vänner osv.. :)

Men nu ska jag kila, har ni fler frågor så självklart ställt dom!
Jag publicerar nästan aldrig mina komentarer, orkar inte :S läser bara igenom dom, sen svarar om jag pallar.

Ha det fint!



Kommentarer
Evelin

Skicka mail till henne och fråga om hon kan hjälpa dej då =) Man vet ju aldrig om det går så prova? =)

2011-08-10 17:00:04
URL: http://pevvis.blogg.se/
Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Jag vet, de är många som tycker de är konstigt. Men jag har lärt mig leva med det. Har inte fått ta hem vänner sens jag började högstadiet.. Min mamma är helt anti mot att jag har vänner hemma :/.



Kram Mia

2011-08-11 14:53:04
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
isabella

Hej Erica!

Vad kul att man har hittat tillbaka till din blogg vet inte om du kommer ihåg mej men vi snackade en del innan! :) Mvh Isabella (mamma till Neo - du kanske kopplar nu det var ju så vi fick kontakt från början att våra söner hade samma namn, bodde nog i torup tror jag när vi pratades vid eller om det var i hylte)

2011-08-11 22:13:13
URL: http://enmaammaasblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0