Varm oboy

Godmorgon, körde och lämnade av mamma på hennes jobb imorse och sedan vidare för att lämna Neo på dagis, sedan ska jag hämta dom båda två igen :)

Jag sitter hos mamma och dom nu, ingen hemma.. jag älskar att vara här, med helt underbara grannar som gör det helt tryggare för mig då jag fortfarnde är väldigt känslig, tror inte jag varit såhär känslomässigt påverkad någon gång innan som nu? Vissa dagar bara gråter jag och gråter och är arg på allt och alla (utom min son såklart), han kan jag bara inte bli arg på<3 Och sjävklart inte på babyn i magen heller för den delen<3 Men på andra folk, är väl en deol i släkten som händer också och som gör mig riktigt arg, och då pratar vi inte hormoner utan då pratar vi om riktig jäkla (ursäkta) ilska från min sida. Kan tyvärr inte skriva det här, orkar inte mer skit från vissa! Men aja, nu tar jag en kopp varm oboy och väntar på att få hämta Neo & mamsen :)

En liten Jolls knuffar inne i magen, åh<3
Puss&Kram.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0