Täppt näsa

Godmorgon!

Här regnar det, men jag och Neo tog på oss rejält och gick till dagis i regnet, mysigt :)
Så nu är han där, jag ska bara komma ihåg att ta med semesterlappen dit när jag hämtar honom också!

Jag är täppt i näsan, men min halsont har faktiskt gott bort. Neo hostar dock och är lite rinnig i näsan ännu :(
Men vi hoppas på att han blir bättre snart från sin förkyldning, det är inget kul att hosta ju!
Simon är också kanonförkyld, men det är ju sånt som går nu så man kommer kanske inte undan det.

Idag går jag och bebis in i vecka 31+0 <3
Ska be Simon att ta lite magbilder ikväll, eftersom jag sparar till ett kollage som jag gjorde till Neo med! :)

Nu ska jag kila, ska ringa S och fråga en sak, sedan ska jag nog baka en ris-crisp-tårta :D gottigott!

Vill ni gissa hur mycket jag gått upp denna graviditeten? Med 2 månader kvar till BF !
Kan säga att jag själv är mycket chockad/förvånad över min vikt, :P

Puss&Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0