Gott & Blandat



Vi har fått hem två söta kaninungar på 6½ v.
Snövit till vänster och Cola till höger. 
Som ni ser på bilden så sitter Neo (och jag) och äter middag på ballkongen, jätte skönt väder vare ju :)
Och idag är det också super fint väder - härligt!

Magen växer på, lillan är ganska vild och jag vankar fram som en anka - love it <3
Det börjar bli tungt, svårt att böja sig och svårt att sova om nätterna, med andra ord - det börjar närma sig!
Går in i v. 31 imorgon. <3

Neo börjar prata mer och mer, nu försöker han på allt man frågar honom, det är bara så mysigt och kul att höra&se
alla hans nya framsteg dag för dag! Vår duktiga kille :) Han stortrivs på dagis och har massa kompisar, är väldigt busig också vilket hör till denna åldern, han är även inne i en 2års-trotts, så det gäller att vara bestämd nu. Söta unge <3

Igår jobbade jag igen, från 11.00-17.30, goa pengar till nästa månad ;D Har jobbat mer denna månaden också så det blir ju inte bara pengar för dom timmarna. Även jobbat en heeel del förra månaden, så får ut en bra summa denna månaden med!  

Vi har som jag skrivit tidigare fått en lägenhet, 3:a på bottenplan med jätte mysig trädgård.
Tänker inte skriva vart den ligger eller när vi får flytta dit mer än att det är kanske nästa månad
beroende på när den som bor där nu får tillgång till sin nya lägenhet, men iallafall så blir det innan bf-datumet.

Ni får ha det fint :) Kramar.

Kommentarer
felicia- mamma till Julie

är kaninerna alltid ute, eller har ni dom inne också?:)

tänkte för de har ju inget litet hus att vara i på bilden!

vi får ta o ses snart!<3

kramar

2011-04-19 12:59:07
URL: http://chickmama.blogg.se/
Evelin

Kul att du öppnat bloggen igen :) Har värkligen saknat den. Och tänkt på er hur ni har det och så. Och nu råkade jag trycka på din blogg(som jag har i mina favoriter) så gick det att komma in =) Det var kul :)

2011-04-20 02:30:56
URL: http://pevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0