Ett tag sedan

Ja, det var ett tag sedan jag skrev här, har haft fullt upp faktiskt!

Ikväll kommer vår vän J och kollar på film med oss, ska bli trevligt, får se om jag hittar något gott att bjussa på :), det brukar jag alltid fixa så!

Tänkte jag skulle börja med att skriva att det går jätte bra för Neo på dagis, han är en riktig "tjej-tjusare" sa personalen idag, haha :D Nä, men han är ju väldigt glad av sig så det är inga problem där förutom förra veckan då hans morfar skulle hämta honom, och kommer hem med en Neo som blöder i ansiktet, då har dom slåtts på dagis eller rivit varandra, alla typ bråkade om någon leksak, och det är sånt som händer, men dagen efter när jag kommer och hämtar honom så säger dom att han fått mer rivsår i ansiktet och då går min gräns, då blev jag grinig och sa att dom får faktiskt hålla bättre koll på barnen nu, för han ska inte komma hem och blöda i ansiktet 2 dagar i rad, så nu har dom delat in barnen i mindre grupper så att dom ska hålla mer koll, bra tycker jag! :) Vissa föräldrar klipper tydligen inte barnens naglar :S Vilket är viktigt!

Lägenheten, ja den trivs vi som fisken i vattnet i, trevliga grannar, fint område, nära dagis, bara en bit från mina älskade föräldrar och bror, ja, verkligen jätte mysigt! :) 

Just nu sitter vi hemma hos mina föräldrar, eller ja, Neo ligger och sover middag efter massa bus på dagis! =) hihi.

Nu ska jag kila igen! Ha det fint :D
(Tänkte lägga upp lite bilder senare om jag har tid!)
 

Kommentarer
Hannele - nybliven 2barnsmamma

Svar:

Så lite så :)

Vi bor i lägenhet :) Hur stor bor ni ? :)

2010-10-14 13:52:45
URL: http://mammah.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0