Massa bajs!!!!!

Imorse när Neo vaknade så var han lite ledsen och jag förstod inte varför men tog snabbt upp honom, då kände jag att han hade kissat igenom blöjan så pyjamasen var lite blöt :( stackars min lille kille, så jag satte ner honom i badet och han tyckte det var lite kul som alltid att bada, hehe :) När jag skulle lyfta upp honom efter en stund så ser jag att han suttit på bajset, ojoj.. blev att skura varje leksak och hela Neo igen! haha, det låg ju under honom, en kladd.. så det var inte det lättaste att se precis! Men men, det fixade sig ;D Sedan är han ganska röd i rumpan nu när han bajsat så mycket dom senaste veckorna faktiskt, så jag tog av blöjan och knäppte bodyn bara så att han inte skulle klia sig så att han rev upp sår, så ser jag att han kissat igenom den (vilket man får räkna med när man har dom bara en stund) men iaf, så knäppte jag upp bodyn för att ta av den men då kom där ut en stor klick bajs, igen! så av med alla kläder och bada lillen igen, haha.. men han älskar att bada så det gjorde inte honom ont :D Nu har han blöja, potatismjöl för att hålla torrt och inte klia så mycket, ny pyjamas och snart dags för sängen, om en timme eller så :)

Nu busar hans pappa med honom för fullt, så sover han väl gott sedan efter en flaska välling :) hihi.
Nu ska jag läsa lite bloggar, har ni några förslag på bra bloggar?? typ kändisbloggar?? Kan vara lite kul att läsa det ibland :P

Kommentarer
Jennie - mamma till Oliver ♥

Låter som att det är tänder på G på lilla Neo, brukar vara en rejäl bajstid då :P haha. Har han några fått ännu?

2010-01-19 19:56:52
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0