Scones :D

Hej kära folket.
Det var ju ett bra tag sedan jag bloggade, ska snart komma till en liten del av varför.
Men först - Min helg!

Fredag: Julshoppade lite med mamma och Neo (<3) mysigt!

Lördag: Jag, Mamsen, Neo och Simon gick hem till mammas kompis och hennes dotter, vi kollade som vanligt på "Mamma Mia" sjöng med och drack julmust och åt chips och ostbågar, haha :D Sedan sov jag, Simon och Neo över hos mina föräldrar (<3). Så imorse gick vi alla upp och åt frukost tillsammans, och guuud som jag njöt! Älskar när hela familjen är samlad, dock sov min bror eftersom dom lanat hela natten hemma hos oss typ :) hehe.

Söndag: Jag har mått ruskigt illa, så har inte velat äta på hela dagen, klökts ett par gånger med...
så min kära pojkvän bakade scones till mig och Neo, ååh så glada vi blev :D
älskar dej simon, så mycket <3

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jo, nu till saken varför jag inte bloggar så mycket längre är för att - jag håller just på med en sak, saken kräver mycket tid! mer än såhär säger jag inte just nu, kanske nämner det i bloggen nästa år :)

Den 10 Januari är det dags på rutin ultraljud, simon ska göra allt för att vara ledig då, men det får han trodde han, annars skulle han fixa det ändå :) Mina föräldrar är iväg då på semester, så vi ska faktiskt be Rikke (Mina kusinerns mamma) om hon ville vara med under ul, eller vi har redan pratat om det lite och det ville hon :)<3

Ikväll kommer nog Jenni (Jeja som Neo säger) hihi. <3 Så vi ska vispa ägg&socker så blir det väl äggtoddy eller vad man nu kallar det? hahah, gott iallafall ;)

Neo har börjar prata massa nu!

Han kan bla. säga:

Mamma
Bappa - Pappa
Mommo - Mormor
Momma - Morfar
Mombo - Morbror
Hej
Nej
Ja
Oj
Jeja - Jenni

m.m.. :D duktiga killen <3


Kommentarer
Emma

tack :)

2010-12-19 16:06:02
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
EvaPeva

Joel pratar en massa nu med! :) Visst är det härligt? ;)

2010-12-19 20:27:18
URL: http://xjoelsmamma.devote.se
Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. JA jag hoppas verkligen att båda barnen håller sig friska tills på Julafton, sen är det fritt fram för alla baciller. Bara de inte är jätte febriga när tomten och alla julklappar är här! :P



Vad duktig Neo är på att prata! :).

De är jätte kul när de lär sig nya saker.

William kan hela "Bä Bä vita lam", "Var är tummen" och liten bit av "Blinka lilla stjärna".

Sen har han även börjat använda treordsmeningar som "Akta på dig", "Mamma kom hit" eller "Tack så mycket". Såååå gulligt!

Längtar som in i bomben tills Marcus börjar han också.. nästa sommar kanske han kan prata lite iallafall (a).



Kram, Mia

2010-12-19 21:09:04
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Malin Olofsson - Frisörelev

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg och ha chansen att få fler besökare? Kolla in min blogg och läs om hur du ska anmäla dig! :)

2010-12-19 22:40:29
URL: http://maalinmaria.blogg.se/
Mamma till Markus

Tjo igen ;D.

Markus blir 10 månader den 6 Jan. Så han börjar bli stora killen, tiden bara flyger iväg!!

2010-12-20 01:35:38
URL: http://blommansblogg.blogg.se/
Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Vad duktig han är som kan säga så många ord :)

2010-12-20 21:14:46
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0