♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja, då ska jag göra ett försök till att presentera mig själv.

Erica heter jag, 18år och blivande två barnsmamma.
Har varit tillsammans med min fina pojkvän Simon i drygt tre år - 071126 <3
Vi har en son som heter Neo som kom till världen på bf-dagen - 090221 <3
Nu väntar vi vår andra lilla knodd i min mage och den är beräknad - 110612 <3
Vi bor i en egen lägeheten, en tvåa och trivs bra här.
Jag älskar julen något enormt, även té med mjölk och mycket socker!
Tycker Johnny Depp är snygg och älskar Bonnie Tylers röst.
Jag älskar min fina famij över allt annat, i den räknas in både mina barn, pojkvän, lillebror, mamma & pappa <3



Det får vara nog :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0