Åsa

Åsa har varit här idag, haft jätte trevligt.
Lagat mat och lite så, kul att snacka, var ju ett bra tag sedan vi umgicks!
Åsa är en underbart vän!

_ _ _ _ _
Var även och hälsade på Morbror Mikael som går i skola, jag vet inte var, men iaf så ringde han och bjöd oss på coffe och självklart ville vi komma, trevligt :)

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag hinner inte lägga in bilder nu för nu ska vi se Sverige-matchen :D
Någon mer som ska se den?

Min bebis är även lite röd i sitt öga, blir det inte bättre tills måndag så ringer jag BVC och säger att vi ska komma, så säger dom "vänta någon dag och se.." då säger jag som vanligt "JASÅ, DÅ SKA JAG RINGA TILL VÅRDCENTRALEN MED EN GÅNG" så säger dom "aja, ni får komma ner idag då.." haha, suck that ;D atityd!

puss på min son :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0