Irriterad är bara förnamnet..

En viss tjej irriterar mej till vansinne, men ja ska inte vara lika omogen och lägga ner tid på att vara så fjantig som hon. Hon snokar och har sig, men folk förstår inte hur hon är ingetligen. Och det spelar ingen roll hur bra vänner ni är med mig, för jag kommer inte säga vem hon är iallafall, för dom som är mina riktiga vänner, dom räknar ut detta med röven. Ni vet vilka jag inte gillar och ni vet vilka jag gillar, därför får ni räkna ut resten själv.

Jag säger bara en sak: Du är för trög för att förstå att folk kommer fatta snart att du är jobbigast i världen. och inte minst.. din blogg!

/ Erica - Ja tänker inte lägga ner mer energi än detta inlägget, på en sån jobbig människa :D Puss&Kram på mina läsare :*

Kommentarer
Cilla

SV TackTack :D

2009-10-14 16:29:29
URL: http://cillaa.blogg.se/
Sofia

Usch på sånna människor!

2009-10-14 17:06:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0