Neo 5 månader <3

Nu är det 5 månader sedan och några timmar sedan som jag låg i förlossnings-salen och fick upp världens finaste pojke på bröstet. Mamma älskar dig mer än något annat Neo, du är det allra bästa mamma har. Mamma älskar dig min son. Mammas & Pappas pojke, du är vårt allt gossen <3


Mysa i mammas famn är bäst, det slår ingen annans famn! så är det :)
Neo är en mammagris, vilket jag verkligen älskar = EGO ERICA.
Man får vara ego ibland, men bara ibland :)
(detta va lite skämt med Ego, om folk inte fattade det)!

Han har blivit riktigt mammig på sista veckorna, han har alltid varit mammig för det är nog alla barn, men just nu är det väääldigt mammigt, bara mamma som passar ibland säg. haha, ibland skriker han och vägrar äta om någon annan matar han, men när jag tar han så äter han.... är det så för er andra mammor med? det är myyyyys :D


Neo med pappa, han är självklart pappig med, så ni inte missförstår.
Barn älskar sina föräldrar, båda två!
Älskar er mina boys :))


Nytt spjälskydd + nya påslakan men dom är i tvätten innan han får
använda det pga sin känsliga hud just nu, så lägger upp bild på det imorgon :)


Andra delen av spjälsängen :)


lite bilder på väggen i rummet, Neo på UL vecka 16+4
Morbror med Neo när vi kom hem från BB ett tag efter
Pappa med Neo på två bilder på BB
Mamma med Neo trött efter aming 24/7 hehe :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0