Godmorgon

Godmorgon!
Nu har Neo precis fått gröt och vi väntar på att Erika och Jimmy med barnen ska komma, men när vet vi inte? haha :)


Ringde BVC för en stund sedan och var väldigt irriterad för att Neos utslag inte förändrats någonting och det borde har gått ner om det var torr-eksem eftersom jag smörjt och smörjt med salvorna jag fick, men nej! sedan borde det också ha lagt sig lite om det var för tvättmedlet eftersom vi tvättat vartenda plagg han har och hans sängkläder ja, allting i ett annat tvättmedel utan några parfymer och sånt som är för dom som inte ska bli allergiska! Så, jag ringde ner och hon sa att vi skulle avvakta tills nästa vecka och då blev jag riktigt förbannad och sa att då går jag ner till vårdcentralen med honom! och då sa dom att läkaren kommer till BVC idag och att då kunde vi väl få komma ner med honom... åååh, jag tycker inte så bra om alla där! hon jag brukar ha på BVC är på semester, hon är den bästa där, längtar tills hon kommer tillbaka så det kan bli ordning där någon gång. Ska ju dit den 21:e - på tisdag och då är det hon vanliga som vi ska ha :) Jag gissar på att prickarna Neo har kan ha med förkylningen att göra. Jaja, vi får se, ska ju ner där vid 2-tiden. Ha de gött. Det blir bilder senare med tror jag :))

Kommentarer
Pernilla

Vill inte påstå att han kan ha skabb, men jag läste för nån dag sen i aftonbladet att en bebis på 4 månader tror jag de vart, han hade fått ekesem. Eller läkarna påstog det, det tog jätte lång tid för dem att komma på att de var skabb. Du kan ju själv läsa denna artiklen om du inte redan gjort det. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5519932.ab Men jag påstår inte alls att han har det. Så tro absoulut inte det. Vill ju bara att han ska må bra, o få slippa det han nu så fort som möjligt.



Ha de bra :)

2009-07-17 13:35:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0