Kolla runt på förlossningen

8/1 idag då ju. Imorogn kör min familj hem från semestern så dom är hemma på lördag, ska bli så skönt att ha dom hemma igen (<3) Jaha, om 10 min. kommer S föräldrar och hämtar oss för vi ska till förlossningen och kolla, nu när det är bara 44 dagar kvar till BF :D längtar efter att få se vår skatt där inne! Sedan uppe på förlossningen blir det att vi ska gå igenom ammning också. Känns som att jag inte orkar sitta stilla riktigt, jag är ganska rastlös av mig nu och behöver äta ofta annars mår jag inte bra, så får se om jag pallar sitta still :p haha. Sånt man måste i guess. Får ta lite fika innan om vi hinner. Gick upp i morse och duschade med, så har precis gjort mig iordning, plattat håret och på med lite makeup, vilket jag inte använder alls längre nästan, sedan jag blev med barn. Känns inte som det behövs så, har inte orken till det men idag hade jag det så då blev det så :) Nu kände jag att en liten fot är där inne och petar lite på magen :D hha så sött! älskar vår bebis mest i världen (<3) ska kila. Ha de göttans / E och Bebis <3

Graviditets vecka: 34

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0