Tankar

Det finns så många tankar som bara snurrar runt i huvudet ibland, till viss del skulle jag vilja dela med mig av mina tankar till vissa av mina läsare, men det finns dom som jag vet läser min blogg som jag inte vill dela med mig av detta till. Ibland funderar jag på att lägga ner bloggen, för jag vill inte att dessa personer ska se min son, lägger inte ut några namn!
Så.. jag har stora funderingar på att lägga ner hela bloggen nu, stora stora funderingar..
Det tåls att tänka på!

Eller också, så sätter jag lösen så att dom inte kommer åt dom, men jag vill ju att ni andra ska få läsa min blogg, men kan ju inte ge ut lösenet till så många & jag vet ju inte om dom fejkar att vara någon annan.

Hur gör jag, kära läsare?

Kommentarer
emma hansson

be dom mejla dig? :p

2009-08-24 22:39:30
URL: http://ilye.blogg.se/
Jojs

Haha, men det är klart att vi vill att du ska fortsätta blogga (: Om vi inte hade gillar din blogg så hade vi ju inte läst den! :)

Dessutom så tycker vi ( eller iaf jag:P ) att du ska göra det som känns bäst just för dig, och ingen annan. Dela bara med dig av det du vill, och låt resten stanna utanför bloggen . :)

2009-08-24 22:41:27
URL: http://parosaregnmoln.blogg.se/
Mickaela

Jag håller med ovanstående :)

2009-08-25 02:22:12
Frida

Håller med "Jojs"

2009-08-25 08:42:05
Virre - mamma till Dennis

Håller också med jojs

2009-08-26 10:50:41
URL: http://glittermammans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0