Fick en komentar :)

Anonym:
Min mormor är oxå ung mormor :) 62 år hon, fick min morbror när hon var 16 och allt har ju gått bra för henne! Fattar inte varför samhället har sådant problem med unga mödrar nu förtiden. Det borde inte ens hela "unga mödrar" det borde heta mödrar och endast mödrar. Unga mödrar är ju inte sämre på någotvis och det är ingen skillnad. Varför ska alla bloggare kalla sig för unga mödrar, e det mer lockande eller?

Svar:
Jaså, då var hon nästan lika gammal som mig när jag fick Neo ju! Ja, och visst går det bra, varför skulle det gå sämre för oss och bättre för dom äldre? det är absolut ingen skillnad! Hmm, alltså jag förstår din mening i "Varför ska alla bloggare kalla sig för unga mödrar, e det mer lockande eller?" Och jag håller med dig till viss del att ja det borde ju "bara" heta "mödrar" istället för "unga mödrar" Men till saken hör att jag är så stolt att jag är UNG och MOR samtidigt, för vi planerade ju som sagt Neo, vilket alla vet eller? det borde ni veta nu, hehe :p jag har alltid velat vara en UNG MAMMA! Men jag ser absolut ingen skillnad på Unga mödrar och "äldre" om man kan säga så.

Eller vad säger ni andra Unga eller Icke unga föräldrar?


Jag heter Erica & är en såndär "Ung Mamma" ;) haha! En såndär Stolt Ung Mamma :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0