Tidig morgon

Imorgon blir det en tidig morgon, för vi ska vara och hämta Erika klockan 7 på morgonen, för att sedan åka in till förlossningen och Erika ska då träffa läkaren och lite så, så ska vi köra henne in och jag ska vara med henne där inne, men allt kommer gå fint :) Jaja, så imorgon blir det nog inte så mycket bloggning inte! Kommer påminna mig om när jag födde Neo imorgon, glömmer det aldrig, när jag kom innanför dom dörrarna och fick för mig att lägga mig och sova men BM sa typ som att jag inte var riktigt klok, inom några timmar har du bebis, du har inte tid att sova, haha, och nej, det märkte jag då dom satte CTG hur värkarna började smyga sig på.... inte kunde man sova då inte :D 



NEO i vecka 12 (11+4) <3

Kommentarer
Sandra [2barnsmamma]

Sin/sina förlossningar lär man aldrig glömma, det är verkligen nåt stort! Uuunderbart! :)



Gillar du att få saker gratis då är http://www.gratismode.se/?c=2638 rätt sida för dig! :)

2009-04-29 07:43:53
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0