Tänk vad tiden går...

Tänk att tiden går så himla fort, i tisdags var vår pojke redan 2 månader gammal, han böjar bli större ju :) hihi. Jag har fortfarande inte ringt om dopet, måste hinna med det snart, tror det får bli morgondagens projekt, hehe. Det blir min kära broder som ska hålla i Neo i kyrkan :D Sedan ska min mamma & simons mamma vara faddrar med, tror jag, men det märks ju :) Detta har tagit lång tid för oss att komma överränns, men båda ville såklart ha min bror som håller bebis, såklart, eftersom han bor med oss och står väldigt nära lille Neo, så det är ett bra val, hihi :) Sedan fick vi välja en var i släkten och då valde jag min mamma, för att hon är en som jag litar på, kunde lika bra ta min pappa men han tycker verkligen inte om att stå framför folk så han sa att han är glad över att bara få vara morfar, vilket han är mycket bra på :D sedan valde simon sin mamma och det vet jag inte varför, har inte frågat honom, men han sa att han valde henne iaf, för han visste inte vem han skulle ta annars, men det blir också ett bra val säkert :) hihi. Var på BVC igår och lillskrutten vägde då 5345g, var 57.9cm lång och huvudomf. var 38.5 och det var även läkarkontroll och han sa att vi har en fin liten pojke och allt såg bra ut :D då blir man ju bara såå lycklig <3 hihi. 



Mammas & Pappas lille hjärta (<3) !  


Kommentarer
Erika - Miliams mamma (snart 2 barns mamma)

Kolla i min blogg vad Sandra skrivit till mig.

JAg får fan cp på henne!!

2009-04-26 11:26:31
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0