Mina föräldrar

Om en stund ska jag ta bilen och köra ner till barnmorskan, ännu en gång inser jag hur skönt det är med körkort. Dock så går vi väldigt mycket ändå, men skönt nu när jag har en del foglossning och man slipper stressa sönder ibland, då är bilen en bra vän ;) Kommer fortfarande ihåg känslan när jag klarade uppkörningen, hur tårarna kom (hahaha) jag blev så glad efter allt kämpande att jag fixade det på första. Teorin fixade jag lätt på andra, första gången var jag så nervös över att jag skulle köra direkt efter så jag kollade knappt frågorna, så för mig räknas inte den gången! Men dagen efter uppkörningen satt jag som ett nerv-vrak, jätte arg var jag.. och det var väl det som gjorde att jag fixade det, tänkte också på mina fina barn, vilken lättnad för oss alla med körkort! Jag halvsprang ut till pappa som satt och väntade där nere i cafét, gissa om han var stolt, haha :)

Vill tacka mina älskade, underbara föräldrar för att dom finns & ställer upp, stöttar och bryr sig till 100056050500% alltid!  Inte en enda gång har jag stått själv, inte en enda gång i livet har dom svikit mig eller ljugit för mig, aldrig någonsin!
Och tänk med pengar dom la ner på mitt körkort, och visst kämpade jag men vissa dagar var det inte lätt för dom då jag nära på rev sönder boken, stor lipade och var rasande på alla frågorna.. men dom fick mig att se framåt, hur bra detta är för barnen, hur stolt du kommer vara över att ha gjort detta för dom!

Tänk när personer ringde till min pappa på natten och berättade att jag var med barn igen, helt yrvaken och undrade om det stämde? Dagen efter skickade jag ett sms gråtandes till mamma & pappa "ryktet stämmer, jag är med barn igen.... ni får säga vad ni vill, jag bryr mig inte!" tillbaka 2 sekunder senare fick jag "vi älskar dig, det är bara synd att du har såna kompisar som gör så" och dom där orden "vi älskar dig" fick mig att veta att dom var glada, och ytterligare dagen efter kom dom hem till oss på kvällen och vi pratade, dom var cool lugna och skämtade och skrattade och sa att vi kommer fixa detta perfekt, jag blev så lugn i hela min kropp.. så lugn över att mina föräldrar än en gång stod på vår sida och kämpa, vilket jag redan visste att dom skulle.

Så Tack Mamma&Pappa!
Jag älskar er med hela mitt hjärta!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0