Trevligt besök

Igår fick vi trevligt besök från Jessica&Linn :D
Det var såå roligt att dom kom hit, jag umgås ju inte med så mycket folk annars, är hellre hemma med Neo och busar med han och hittar på andra saker, så det var riktigt riktigt skönt att bara få sitta ner i några timmar och prata och skratta :D Tack!

Idag ska Neo till dagis kl halv 12 så att han hinner äta där och då åker jag till jobbet.
Skulle igentligen vara hos barmorskan idag men ska ringa om en stund då dom har telefontid och säga att jag fått jobb, ringde redan igår såklart men då var inte min BM där så dom bad mig ringa idag kl 10.00 för då har hon telefontiden! Så får se vad hon säger om hon vill att jag ska komma idag så får min mormor jobba lite längre och jag komma efter det då, men annars så kanske hon kan  boka om min tid :) Får se vad hon säger, viktigast att lyssna på henne för barnets skull!<3

Var på kalas igår för min kusin Hampus som fyllde 15år, riktigt god mat och tårta, kunde knappt sluta äta haha :)
Jätte trevligt kalas med! Jag älskar när hela släkterna samlas på kalas och har såna traditioner :)

Neo sitter och kollar på traktorer på youtube på den lilla datan, haha, han vill kolla i fem sekunder typ sen säger han "annan, mamma annan" :P nu blev han lite suris för att jag sa att han får se klart den på 10 sek. innan jag bytar och då håller han för ögonen xD haha, söta Neo <3 Mamma älskar dig&lillasyster över allt&alla andra <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0