Tillfällig header

Jag har gjort en tillfällig header, eftersom jag inte kommer ihåg hur man fixat och trixar med allt i photoshop längre, Simon kan det mycket bättre och skulle hjälpa mig igår men jag var så trött så jag somnade en stund efter Neo hade somnat.
Så ska se om vi har tid senare idag eller inte, han jobbar ju till 4, kommer hem runt halv 5 och kl 6 ska vi vara på kalas för min farmor fyller 70år idag - Grattis farmor! <3

Men nu har jag iallafall fått med en bild på storebror och en på lillasyster i magen, fast att headern inte är den mest mixtrade och häftigaste, så duger den fint tills jag fixat ihop en annan :)

Kram på er allihopa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0