Svar på komentar:

hur känns det att ha barn så nära in på varandra? känner du dig redo och så? :}

menar absolut inget illa, är bara nyfiken.

Svar:
Nejdå, förstår att du inte menar något illa, ska svara så gott jag kan :D
För det första så är ju både kidsen planerade och vi tycker inte att det är tätt faktiskt, vi tycker det är lagom med 2år & 4 månader, men självklart känner jag mig redo, eller Vi känner oss redo eftersom vi planerade denna lilla i magen också, vilket vi inte hade gjort om vi inte haft egen inkomst, boende m.m..
Vi ser bara fram emot det nya lilla knytet och det gör storebror också :D
Tror det är en väldigt lagom ålder faktiskt mellan syskon, Neo kan gå och prata en hel del, förstår mycket mer än yngre och kan mycket själv, vilket lättar en del för både honom och oss.
Och jag tror detta är en lagom ålderskillnad mellan barnen för att dom ska kunna ha jätte roligt sen också när bebisen blivit nått år :)

Hoppas du är nöjd med svaret, annars är det bara att fråga igen :D
Och en sak till, någon sa att det inte går att komentera i min blogg på dom översta inläggen så ni får komentera dom där nere tills jag har hunnit fixa :( tack på förhand. Kram kram på er. / E

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0