Pannkaks-smeten

....är färdig! haha, och står i kylen och väntar på att Neo's mormor ska komma och hämta oss när hon slutar så vi kan tillaga pannkakorna där hemma, eftersom Mormor lovade Neo att komma dit och fika idag :) Han älskar verkligen att vara där, och mina föräldrar har varit på semester i en vecka och kom hem i söndags och som han har tjatat efter dom och gråtit.. stackars lilla killen som inte riktigt förstod var dom var helt plötsligt? Hehe, överlycklig när dom kom hem kan jag lova :D Så dit ska vi idag och fika!



Får inte glömma att ta upp mat till ikväll, lika bra att jag går och gör det med detsamma, för jag har så lätt att glömma sånt haha :P

Tjao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0