Neo kan säga..

Neo har lärt sig att säga lite fler ord nu!

Tex. Majs, haha han går ofta runt och ber om att få majs, såsom typ majskrokar som han älskar att tugga i sig men han får inte äta dom just nu för dom gör ju så att man blir hård i magen, så ibland får han lov att ta några stycken till fikan.

Sen säger han också Is nu, han öppnar frysen och säger iiiis, mamma.. iiis.. haha så söt :P
Och när jag sätter han i bilen när jag ska skrapa rutorna så sitter han också och pratar om all is då som jag skrapar bort, haha fina unge <3

Det kommer så många nya ord nu, vagn och allt han kan säga, han är så duktig, men det tycker ju såklart alla föräldrar om sina barn, så roligt när dom lär sig nya saker :D

Stolt <3


Kommentarer
Natalie

Alla föräldrar tycker faktiskt inte så om sina barn. Jag har aldrig fått höra av min mamma vad bra jag är och sådär, utan bara fått höra hur dålig och ful jag är. Därför tycker jag att du ska vara superglad för du är verkligen en bra mamma som är stolt över ditt barn! Glöm inte att berätta för barnen om det också och inte gå och ta för givet att de vet det, bara för att du tycker så!



Kul att han har börjat säga fler ord!

2011-03-10 15:25:00
URL: http://natalierebeckas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0