Morgon allihopa

God morgon på er.

Dagiset är stängt idag så Neo är ju hemma med mig, mysigt tycker jag :)
Vi har varit ute på en morgon prommis redan, Neo sprang upp och ner för kullarna vid lekplatsen och jag försökte att hänga med så gott jag kunde med en vacker växande mage, hihi :)
Sedan ville han gå till pappas moppe och mecka lite med den, så då var vi där en stund också!
Men nu har vi kommit in och han sitter och målar, just det, ännu ett nytt ord han kan säga - Måla :) Och han kan säga Tuta! När vi kör bil så skriker han "Mamma, tuta tuta" haha och ibland blir det tutta men oftast rätt - Tuta!
Det är så gulligt!!

Igår var vi inom mina föräldrar, min mormor och morfar och vi var på MC-mässa med simons föräldrar, det tyckte Neo var jätte häftigt och blev helt till sig av alla motorcyklar och mopeder :D haha söta unge<3

Joline sparkar i magen nu, det är så mysigt<3

Nu vill Neo att jag ska måla med honom så ska kila :)
Kram!




Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥

grattis till lilltjejen! =)

2011-03-14 14:36:48
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0