Jobbat

Tjenis bloggen.

Idag lämnade jag Neo på dagis klockan 8.00 och åkte till jobbet (dagis), dom ringer ibland när dom behöver lite hjälp, så jag jobbade ett par timmar och sedan hämtade jag upp min mamma och Neo på hans dagis för mamma skulle hämta honom idag eftersom jag skulle jobbat över lite men det blev icke så, så jag hämtade dom där :)

Jolls sparkade en del innan när jag satt och vilade, så mysigt <3
Neo min älskade pojke ligger och sover middag, lite sent idag men han var såå trött efter en lång dag på dagis idag!

Jag fixade och trixade lite i Photo Shop igårkväll, dock behöver jag hjälp av min kära simon med ett par saker där, så hoppas han har tid att hjälpa mig ikväll så jag kan få in en ny header :D

Nu ska jag kila, frukten kallar... mmmmm jag har blivit en fruktoman :O !
Puss&Kram.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0