Jobb igen

Idag blir det jobb igen, från 08.30-13.00 så Neo's morfar ska hämta honom på dagis 12.00 för han slutar tidigt idag (min pappa) så han frågade om han inte kunde få hämta han - Självklart får han det. <3

Efter jobbet ska vi ner till väla och kolla lite, mamma's kompis dotter ska pierca sig.

För övigt kan jag säga att jag mår bra, men får panik av att bo på andra våningen i bara en 2:a!
Jag känner att jag bara gråter när Neo är på dagis och ingen är här...
Vill ha större lägenhet med bottenplan, men vartenda en jag ger som förslag säger simon Nej utan att ens lyssna eller kolla på mitt förslag, han räknar bara pengar.. men för mig är det viktigt att ha en trädgård, större lägenhet så att jag kan gå ut där mer mina barn i vår egen trädgård och att Neo kan få ett eget rum och vi med, och sedan får han dela med sin kära syster. Så ikväll ska jag ta och sätta mig ner och prata med Simon om hur ska göra med lägenhets-sökandet, inte så att vi bråkar utan bara att jag blir ledsen när ingenting duger som jag säger. Men han brukar alltid lyssna och förstå, så ikväll blir det att vi ska prata och se vad vi kommer fram till för såhär kan jag inte gå och vara ledsen hela tiden, (dock är det inget som någon mer än dom som läser min blogg vet) så när jag berättar för Simon ikväll hur jag mår här så är jag säker på att han kommer förstå. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0