Fler namnförslag

Isobel
Juni
Summer
Lowa

Kan säga att folk i släkten tycker om namnet Nova och att det klingar fint med Neo.
Simon tycker om namnet men vill inte ha det då vi vet många som heter det.
Så vi är ganska fast vid att vår tös ska få heta Joline ändå!
Men, det är alltid bra med förslag, och vem vet, på BB kanske hon är en Nova?
Eller helt klart en Joline?
Vi får se =)

Tack för förslagen återigen :D
Namnet Juni är jätte fint fast jag ville stava det Junie, men vår bebis är ju beräknad i Juni så kanske inte passar så bra!

(Jag har fortfarande inte fixat komentarsfälten, så ni som ska kommentera får gå ner några inlägg som är äldre och komentera, sorry :( vet inte heller riktigt hur jag ska fixa det, så får titta lite på det senare!)
kramar

Kommentarer
frida - mamma till vincent och mattias

Mina två barn bråkar, men det gör som sagt alla syskon, men dem SLÅSS INTE, DEM BITS INTE!, dem bråkar som alla syskon kan göra, delvis- ta varandras leksaker, skriker!.



Skulle nu neo bli så svartsjuk och försöka slå bebisen så vet jag att erica kommer ta stop på det med en gång!.

Och alla vet att barn inte är dans på rosor!



Du är en toppen mamma erica till dina två barn!.

2011-03-09 19:15:57
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0