Bilder som ja lovat


Mamma&Pappa älskar dig där inne <3
Vecka 24+0 idag <3


Mamma&Pappa älskar dig Neo <3
En gammal bild och en ny bild på Neo <3

__________________________________________________________

Lite update om vad jag gör idag och planerat:

Gick upp kl 06.00 för att Simon behövde skjuss till jobbet, så vi åkte dit och lämnade honom där vid halv 7 imorse, sedan åkte vi hem och åt frukost och duschade en lång varm dusch och Neo badade som han älskar i massa skumm haha sötnosen! Sedan åkte vi och lämnade filmerna som vi lånat i affären, och vidare till dagis där jag lämnade en ledsen kille :( Men nu ska jag snart hämta hem honom igen, längtar!! Så ska vi hem och käka lite mat och sedan blir det BVC med prinsen, ska bli spännande att se vad han väger och hur lång han är, fast att jag vet på ett ungefär :)

Ikväll är vi bjudna på mat hos min mormor och morfar och morbror, så vi ska dit och äta sedan ska jag köra morbror och Simon till gymmet och sedan min lillebror till träningen, sedan ska vi hämta honom och köra han till en kompis också efter träningen, Neo's stora favorit är morbror Simon (min bror) och att åka bil älskar han så det passar ju bra haha :D

Funderar på att ta en liten macka nu snabbt innan jag ska hämta min prins på dagis <3
Ni får ha det så bra! 


Kommentarer
mikaela - mamma till miliam &lillebror i magen <3

jag är likadan :P otroligt petig när de gäller kyckling, jag skär alltid o kollar o så för att va på den säkra sidan! man vill ju inte bli sjuk :) men de är iaf runt 60 minuter den ska va inne men sen kan de ju behövas lite längre beroende på hur bra ugnen är osv =)

2011-03-02 10:37:13
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥

asså det går inte att kommentera dina senaste inlägg :O



sv; men har du ngn du sammarbetar med då?:)

2011-03-09 08:32:39
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0