Barnmorskan sen

Senare idag så ska jag till barnmorskan, min mormor är snäll och följer med dit och passar Neo i väntrummet för det ska vara lättare för mig att koncentrera mig där inne och lyssna på vad barnmorskan har att säga.
Jag är lika nervös som alltid när jag ska dit, hoppas bebisen mår bra och hoppas mitt blodtryck ligger bra!
*Räddddd*

Men men, nu sitter jag här och Neo är på dagis.
Han var ledsen idag med när jag lämnade honom, ush så jobbigt det känns, man går därifrån med tunga steg och vill bara vända om och ta hem honom, men hoppas han har roligt där nu iallafall. Om ca 1 timme ska jag ä-n-t-l-i-g-e-n hämta hem honom, min älskade pojke <3

Ikväll ska jag göra hel-grillad kyckling, aldrig tillagat en hel kyckling i ugnen innan så vi får hoppas att det smakar bra :D hahaha. Med klyftpotatis och vitlök & ört-sås.

Vi höres.

Kommentarer
Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Ja jag förstår inte varför folk inte vågar stå för de dom tycker. Och de är min ensak om William ska klippas eller inte. Alla kan ju inte se likadana ut, och jag vill inte att william ska se "typiskt killig" ut. Långt hår kan killar också ha!



Kram Mia

2011-03-03 13:23:27
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Hanna

Varför går han på dagis om du är hemma och han ändå är där bara några timmar?

2011-03-04 21:58:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0