Bamse gympan

God förmiddag!

Imorse vaknade vi 7.30 och gav Neo välling sedan åkte vi direkt ner till stan och köpte frallor och hem till mina föräldrar för att äta frulle där, med hemmagjord varm-oboy: FAVORIT <3

Sedan åkte vi till Neo's bamsegympa, han tycker alltid det är roligt där men i slutet av gympan ville han hem för dom skulle göra några lekar och då tar dom stora syskonen över (vissa föräldrar tar med alla sina barn fast att det är åldersgräns på 3år) och då ville en del barn inte leka längre för dom inte fick chansen att få tag på bollen ändå! Så Neo ville hem, så jag bad Simon gå ut med honom så länge eftersom jag blev förbannad som in i.. och gick och pratade med hans ledare, och även hon var irriterad och sa att hon ska säga till dom för det är inte såhär det ska vara för dom yngre barnen!

- Innan gympan började så sa även ledaren högt och tydligt i ringen "Ni som är äldre syskon här får gärna gå bredvid och hjälpa till men inte vara med på redskap m.m för det är dom små barnen jag har i gympa" så ja, vissa andra gick också tidigare.. tråkigt! För vi tycker det är jätte trevligt och Neo älskar att vara där. Så hoppas det blir bättre nästa gång!

Nu ska jag mysa med familjen, städa, diska och fixa lite här hemma. Vi hörs!


Kommentarer
Sophia, Elliot, wilma&annie.

2011-03-12 13:38:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0