Anonym svar igen:

Svar till Anonym:
Jajaja, vet du vad?
Jag kanske faktiskt lät lite nedvärderande när jag skrev "lilla du" och jag ska säga att jag tycker det var en fruktansvärt nedvärderande komentar du gav mig idag! Att första barnet fäster sig lite extra vid sin kära mamma när det helt plötsligt för dom kommer en ny krabat i familjen som man ska dela sin mamma med, det är väl inte så konstigt? Det är bara att hantera det på rätt sätt så att varken den store eller lilla blir utanför! Och du behöver inte komma och skriva till mig i min blogg "Det är inte alltid en dans på rosor" För det förstod vi långt innan vi planerade 2:an då vi pratat igenom allt möjligt för att vara överens om båda barnen och för det andra så la jag ut din komentar på min fb och alla som komenterade tyckte det var en väldigt onödig sak att lägga ut till en gravid!

Jag har helt ärligt aldrig sätt några syskon bråka så som du beskriver att dina syskon gör, däremot har jag varit med och sätt det du skrev att första barnet kan bli extra mammig, vilket inte alls är konsigt, men dom familjerna jag sett har det bara tagit ett tag och sedan har det varit som bortfluget och barnen har lekt som bara den!
PUNK SLUT OM DEN SAKEN!

Om inte det är någon annan föräldrer som läser min blogg som har en åsikt om detta?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0