Anonym igeeeen...

Tänkte lite angående svaret på kommentaren om att skaffa syskon tätt och att de har roligt sen när de växer upp.
Min lillebror och lillasyster är det 1,5 år mellan och de har slagits och bråkat sedan start :/
Säger inte att det behöver bli så såklart och är inget illa menat eller så :) men det behöver inte bara bli roligt ^^

svar: Jag kan inte förutse framtiden, men mina barn ska definitivt inte få lov att slå varandra, den saken är säker! Sen tror jag visst det att våra barn kommer att ha väldigt roligt tillsammans :) man får ju se det från det bästa, jag kan ju inte sitta och tänka "oj mina barn kanske inte gillar varandra" för jag själv har en bror som jag alltid haft roligt med och visst tusan har vi bråkat ibland, men det går över - syskonkärlek!
Och eftersom mina älskade barn kommer bli uppfostrade som jag blivit, så har jag svårt för att tänka mig att det blir att dom kommer slåss från första dagen lilla du ;) Nog om detta!!, skriver du mer så kommer jag inte svara, så du vet. Jag förväntar mig heller inte att mina barn inte ska bråka eller slåss men definitivt inte så som dina syskon gör, där går min gräns!

Lämnat lilleman på dagis, längtar som vanligt tills jag ska hämta honom <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0