27+0

Idag är vi inne i vecka 27+0 <3
Mamma älskar dig bebis, av hela mitt hjärta! <3

Neo har börjat prata som bara den, imorse när jag lämnade han på dagis så berättade dom att det kommer som bara den nu med orden :D å, jag blir så glad! <3 Han satt även igår vid middagen och sa sina dagis-kompisars namn som jag inte visste att han kunde säga, men man hörde tydligt vad han sa, hihi :D

Han hade även sagt att pappa, mormor och morfar hamrat på dagis igår. Fast ett namn i taget då och att dom hamrade!
Sen sa han att hans farmor hade en buss, haha :P Så talet kommer mer och mer, BLIR SÅ GLAD :D<3
Mamma älskar dig Neo, av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer
Sophie

Hej! grattis till din andra bebis! jag är en tjej som snart är 18 år och gravid i v.15 för första gången, skulle vara jätte kul om du ville ha lite kontakt med mig och bara prata allmänna bebis saker och ge mig lite tips och så!:) du kan maila mig, svara här eller adda på msn.:)

2011-03-23 09:51:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0