?

Fick en komentar där det stod "saknar dig" undra vem det kan vara? läskigt :(

Idag ska jag och min familj åka med mamma, mormor&morfar och kusinerna Fia och Elina till ett café, mysigt!
Neo skulle tvunget sova hos mormor&morfar igårnatt till idag.. IGEN.. för Elina skulle ju sova där och då vägra han åka hem, haha han tycker det är roligt med Elina :P Men jag saknar ju min lilla kille :( Vi åkte såklart inom igår för att säga godnatt, men den ända han ville krama var sin lillasyster, det första han sa när vi kom så stod han på trappan "HEEEEEEEEEEEEJ SYSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" haha så sött så jag börja ju nästan gråta :'D

Simon har Joline som är lite ledsen just nu, tror det är för hennes förkyldning, men hon har hicka med, den är nog högst irriterande! :(

Nu ska jag kila!
Puss&Kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0