ULTRALJUD! ♥

Idag var vi på rutin ultraljud!
Det såg fint ut med vår lilla bebis, är i vecka 16+5 nu!
Min moderkaka ligger lite långt ner men inget som dom trodde skulle bli problem, för dom växer ofta upp med magen under graviditeten, men dom erbjöd mig att få komma mellan vecka 28-30 igen för att titta hur det ser ut, och det ville jag ju såklart!

Vi vet könet på bebisen i magen, dom säger ju vad dom tror just nu eftersom det är väldigt tidigt att se ändå, men 2 barnmorskor gissade exakt samma direkt dom såg, men vi avslöjar inte könet innan bebben kommer.

Och du Emma. V som skickar hela tiden, lägg ner snälla du för jag tar bara bort dina komentarer och vill inte ha någon kontakt med dig, inget illa menat men vi har inte någonting gemensamt så sluta försöka ta upp kontakten, för jag har en egen familj att ta hand om så vore snällt om du lägger av att störa oss!

BILD PÅ BABYN KOMMER UPP NÄR JAG MÅR BÄTTRE OCH HAR TID, MÅR ILLA JUST NU!
PUSS.

Ha en fin kväll.


Kommentarer
mikaela- miliams mamma

skönt att allt såg bra ut :) men du trodde du var längre gången va? KRAM

2011-01-10 19:29:51
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
mikaela- miliams mamma

okej! men när är du beräknad nu? :D eller de kan ja nog räkna ut. jag är ju i 15+3 nu o är beräknad 30 juni, och då ligger du alltså 10 dagar före? då är du beräknad 20 juni? eller har ja fel :D?

2011-01-10 20:19:49
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0