Svar till Anonyma fegisar igen :D

Fråga:
Jag tror man förstår att det ska bli en flicka om du skrev att ni ska få en dotter?!
Och sen sa du väl det häromdagen? :S

Svar:
Vi ska ha en dotter, vi ska ha en dotter, vi ska ha en dotter, vi ska ha en dotter! Nämner hur många gången JAG vill i MIN blogg att vi ska få en dotter :D hihi, inget som någon annan styr över i MIN blogg! YES, de sa jag säkert häromdagen, men skit i att läsa min blogg så slipper du ha ont av det ;) mohahah

- - - - - - - - - - - - -

Jag kom precis hem från körlektionen, den gick bra! Körde motorväg, omkörningar och parkeringar idag, så ska fortsätta lite med det imorgon då jag har nästa körning! Ska även prata imorgon om när jag ska boka tid för uppkörning. - LÄSKIGT!

Neo har fått vara hos sin mormor idag för han kändes lite febrig och är ganska så förkyld, så hon passade honom medans jag kör. Nu fick jag ett sms av en fin pojkvän att han är påväg hem från jobbet så nu ska jag hem (är hos mamma nu) och börja med steken, eller VI ska börja med steken, vi brukar göra maten tillsammans för det är roligare då :D


Kommentarer
Evelin

Men varför ska folk skriva så för ååååh Så onödigt lixom. Dom kan väll skriva sitt namn i alla fall. Men fixa så du axepterar komentarer och dom duma komentarerna tar du inte med :) Så hade jag gjort :) Hoppas dom fegisarna blir bättre. För jag ÄLSKAR din blogg och vill följa den så länge du skriver i den. Kram! :)

2011-01-31 21:44:03
URL: http://pevvis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0