Svar till Anonym!

Fråga:
Är det för bristningarna på magen som du har på linnet över magen?

Svar:
Haha, nej det är inte för mina vackra bristningar som jag har linnet över magen. Om du kollar tillbaka från min graviditet med Neo så är där flera bilder på min mage när den är bar, full med fina bristningar, har inte fått några nya bristingar ännu och kommer inte dölja dom när dom väl kikar fram heller! Ska ta en bild imorgon på min mage med mina fina bristningar som kom när jag väntade min fina Neo, så hoppas vi att du kan vara nöjd efter det ;)

Posshaaajjj!

Kommentarer
mikaela- miliams mamma

jag har inte gjort denna design själv, de står längst ner i spalten vem som gjort den :)



jag gjorde ju alltid förr själv men har inte kvar några program så den tjejen gör till mig =)

2011-01-28 22:30:43
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Erika - 19år - Miliam&Miltons mamma<3

EEEEEEEEHHHHH!?!?!?!?!?!? VARFÖR skulle man dölja något som man fått pga sina BARN? Puckade människa!!!!!!!

2011-01-29 17:09:14
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0