Kalaset!

Hej på er.

Imorse fick jag sovmorgon eftersom Simon gick upp med Neo och då sov jag till halv 10, för då väckte dom mig och hade dukat fram frukost, och det var riktigt skönt att sätta sig och äta till dukat bord faktiskt :) Och lilla Jolls i magen sparkade, tror hon också var glad att Pappa och Storebror hade dukat fram frukost ;) hihi.

Kalaset igår blev jätte lyckat, laxen blev perfekt och allt var mega gott, hade min mamma och mormor som lite hjälp per telefon ibland eftersom jag aldrig gjort så mycket mat innan och aldrig lagat lax heller, men jag och simon fixade det kanon!

Jag fick en massa saker:
Mobiltelefon, Pengar - Mamma, Pappa & Bror <3
Pengar, Blomma, Småsaker - Mormor, Morfar & Morbror.
Utomhus-Lyktor, Ljus, Film, Bukar att ha socker/Mjöl - Simon's föräldrar.
Pengar - Farmor & Farfar.
Våg - Gammelmormor.

Hoppas jag inte glömt något, ganska mycket jag fick så lätt att inte komma ihåg när det kom så många så man inte riktigt hann kolla eftersom maten var klar, men stort tack allihopa, jag är jätte nöjd. <3

Nu ska jag och simon göra oboy och gå ut och dricka det med Neo på balkongen där solen står på och är jätte skön, så ska vi ta ut dom små kaninerna så dom får ränna rundor lite och Neo tycker ju det är då kul, haha :D

Ha en fin dag allesammans / Kanske lägger ut bilder ikväll på magen och Neo!

PussPuss!


Kommentarer
Anonym

Ska bebisen heta Jolls?

2011-01-30 15:40:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0