Irriterad!

Jag är något irriterad just nu, dock inte överdrivet men..
Varje gång vi ska till maxi för å handla så ställer sig alla möjliga folk på familjeparkeringen, och det stör mig!
Vi gör dock bara det ibland nu, för Neo är så stor att vi får ju oftast ut honom ur bilstolen ändå, men tänk på dom som har mindre barn och det är svårt att få ut bilstolen liksom, så har massa annat folk tagit dom platserna, respektlöst enligt mig! :S
Jaja!

Nu  bakar Neo bullar med sin mormor, och Jenni kommer nog till oss senare, hoppas jag:D
puss&kram!

Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

jag håller med! folk borde tänka efter lite mer. det är exakt likadant här på ica maxi. hopplöst.

2011-01-18 20:31:24
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
frida- mamma till vincent och mattias

håller bara med dig är sjukt svårt att ta ut mattias bilstol när han sover i den när idioter som inte har barn med sig står där!.

2011-01-19 18:36:00
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0