Svaren!

Vad hade du för dåliga matvanor/sug efter?
- Jag hade nog inte så speciellt dåliga matvanor under min graviditet med Neo, och det har jag inte nu heller, äter gärna nyttigt för då mår jag bäst och det är nog det bästa för barnet med! Men om det var något jag var sugen på under min graviditet med Neo så var det salt (kräktes ju mycket så förlorade mycket vätska och salt i kroppen) senare var det även mjölk och konstigt nog bearnairsås (haha) som jag hatat innan, men efter det suget så tycker jag fortfarande att det är gott! Under denna graviditeten hittills har det varit frukt och apelsinjuice!

Och när kom dom?
- Dom kan komma helt olika, mitt begär efter salt kom tidigt i min graviditet med Neo eftersom jag kräkte, denna gången kom suget efter mat senare faktiskt!

Är förlossningen så farlig o smärtsam som alla säger?
- Jag personligen upplevde inte förlossningen som något hemskt när jag låg och hade värkar med Neo, dom startade sakta runt 12 på natten och vi var inne på förlossningen vid 2 på natten, jag vandrade, duschade och tillslut tog jag lite lustgas, funkade fint! Ont gjorde det MEN jag trodde det skulle göra ondare! Detär precis som att ha ont och tappa kontrollen men när babyn var ute så visste jag inte att jag hade haft ont? haha.

Hur stor lägenhet ska ni ha sen när ni skaffar större?
- Vi har ställt upp oss på en lägenhet idag faktiskt, vi får veta imorgon hur det blir och det är en 3a! 

Hur många barn vill ni ha sammanlagt?
- Det är inget vi bestämmer oss för nu, nu ser vi fram emot nästa nykomling som finns i min mage, sedan om några år kanske det är dags att ta den frågan då båda har fasta jobb med bra inkomst och större boende!
Men helt klart så vill vi ha fler barn i framtiden, så mycket kan jag svara på åtminstonne!

Hur många kaniner har ni? Hade ni fiskar också?
Vi har två små kaniner, eller dom är Neo's :) Och vi har två guldfiskar som Neo fick i julklapp av Jeja (Min kompis!) <3

Ska ni flytta? Tänkte om ni ska på lägenhetsvisning?
- Om vi ska få flytta till denna lägenheten som vi kollade på idag så får vi reda på det imorgon antagligen! Men vi letar för fullt efter större :)

God Natt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0