Trött...

Orkar inte lägga över bilderna  på magen idag från kameran till datorn, gör det när jag har tid istället och är på humör för bloggandet.

Neo somnade iallafall klockan 19.00 och Simon är på gymmet med min morbror, jag skulle egentligen hämta dom men får be att dom får gå hit eller morfar/mormor får hämta, eftersom Neo somnade. Tänker inte väcka honom för att hämta dom då det inte är såå jätte långt, visst det är en bit men nä, Neo behöver sova för imorgon blir det dagis för honom, och efter det ska vi köra min morbror in till stan där han ska uträtta ett ärende!
Jag ska även komma ihåg att köpa foundaiton (stavar inte så bra på ord ja inte vet haha).

Annars idag har vi varit i stan för att lämna min andra morbror som behövde skjuss, vi har lagat mat, busat och åkt till Jenni och hennes kompis en runda i eftermiddag, lagat mat tillsammans när pappa simon kom hem, sedan åkte vi till min mormor och morfar för att fika lite. Och nu sitter jag och väntar på att Teen Mum ska börja på MTV så jag har något att göra :) hehe.

Beställde även hem ett par förstoringar idag + bilder, så dom kommer förhoppningsvis i veckan!
Jag beställde en överaskning till Simon med, en jätte fin bild som han tagit och ville ha förstoring på, men jag lurade honom att jag glömde ta den i förstoring, så han blir nog glad när den slinker ner i brevlådan hoppas jag :D

Just nu är det My Super Sweet 16 på MTV och jag avskyr det programmet, bara bitchar som tror dom kan bete sig hur dom vill (ursäkta mitt ordspråk just nu) Men sånt folk gör mig irriterad, så kanske stänger av tv:n tills det andra programmet börjar? nä;)

Vi höres!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0